«Διαφημίζοντας» την παιδική εργασία
Ηπαιδική εργασία λόγω της υποτίμησης και του ελέγχου που μπορούν να ασκούν πάνω της πάσης φύσεως αφεντικά, συνήθως αποκρύπτεται με επιμέλεια μπροστά στα ανακλαστικά «ευαισθησίας» των δυτικών κοινωνιών.
Ωστόσο, το θέαμα έχει αναβαθμίσει σε ανατριχιαστικό βαθμό την εμπορευματική του αξία ακόμη και αν πρόκειται να «διαφημίσει» παιδική εργασία.
Γνωστός Γερμανός φάσιον μπλόγκερ (Dandy Diary) ανέβασε πρόσφατα ένα βίντεο που τιτλοφόρησε ως εναλλακτική διαφήμιση της συνεργασίας Alexander Wang με την γνωστή αλυσίδα ρούχων Η&Μ. Κατά τη διάρκεια του βίντεο παιδιά εμφανίζονται να δουλεύουν μπροστά από ραπτικές μηχανές ενώ λίγο πριν το τέλος ένα αγόρι, σε κοντινό πλάνο, λέει ότι «είναι τιμή μου να είμαι μέρος των συνεργασιών της H&M με σχεδιαστές».
Η εταιρεία έσπευσε να βγάλει ανακοίνωση με την οποία ισχυρίζεται ότι το βίντεο είναι ψεύτικο και ότι το εργοστάσιο που εμφανίζεται στην ταινία δεν την προμηθεύει με ρούχα. Επιπλέον, κινήθηκε νομικά εναντίον του μπλόγκερ ο οποίος ενημέρωσε το μπλογκ του για την απαγόρευση του βίντεο από τους δικηγόρους της εταιρείας.
υγ: η είδηση αλιεύτηκε από το yougogirl.gr
υγ2: το βίντεο υπάρχει ακόμη στο Ιντερνετ εδώ
RELATED ARTICLES
-
-
Ένα αντικείμενο φτιάχνει κοκτέηλ
25 Σεπτεμβρίου, 2014, 11:00 -
O ευτυχισμένος εργαζόμενος της διαφήμισης
9 Ιουνίου, 2014, 15:34
1 COMMENT
Pingback
11 Νοεμβρίου, 2014Διαφημίζοντας την παιδική εργασία… « απέραντο γαλάζιο